4.10.09

Trophaeum Traiani (Premiile Lili - Fine del primo tempo)

Extras din regulament: "Premiile Lili se vor acorda în toamna fiecărui an la o dată anunţată din timp şi vor consta în câte o găină vie, grasă şi vorbitoare"
Aşa?

Sau aşa?

Legile lui Murphy au funcţionat perfect - tot ce ar fi putut fi împotriva noastră a fost:
  • premianţii n-au venit,
  • a plouat îngrozitor, ceea ce i-a ţinut în case pe mulţi dintre cei ce ar fi dorit să vină,
  • omul din Buftea, care ar fi trebuit să aducă găinile, n-a apărut.

Să nu vă imaginaţi însă că asta ne-a deprimat! La urma urmei, ce poate fi mai original decît o festivitate de premiere fără premianţi, fără premii şi fără public!?
Şi a fost chiar foarte plăcut, am dat diplomele celor care veniseră (da, au venit totuşi unii, personal sau prin reprezentant), Ştefania şi cu mine am dat cîteva cărţi şi autografe, ne-am amintit, cu Denis Dinulescu, de momentul în care ne-a venit ideea Premiilor Lili, dar mai ales am înţeles cu toţii că aceasta a fost prima ediţie a Premiilor Lili. Da, da, exact asta am vrut să spun, n-am greşit cînd am scris! Ieri ne-am dat seama că vom continua. Pentru că merită. Pentru că am descoperit talente autentice şi prieteni buni. Pentru că ideea noastră, de a promova autori aflaţi la începutul carierei, este bună şi necesară. Şi pentru că formula pe care am ales-o, o formulă inedită care îmbină cenaclul online cu lecturile offline, se dovedeşte viabilă.

Juriul concursului, format din scriitori, bloggeri şi afiliaţi, a decis să acorde următoarele premii:
Marele Premiu - Emilia Alexandra Bucur

Carmen Nicoară – premiul pentru poezie
Mălina Aniţoaei – premiul pentru proză
Oana Stoica Mujea – premiul pentru dramaturgie

Juriul bloggerilor, format din Lilick, Mădălina, George  (care a şi sponsorizat festivitatea de ieri, mulţumim!) şi Cody, a acordat două premii speciale:
Renata Carageani
Adrian Voicu

A fost şi şampanie - rece şi seacă, aşa cum trebuie să fie. E drept, în pahare de plastic :(

Mulţumiri speciale lui Traian T. Coşovei, creatorul trofeului "Premiile Lili". Sau să-i zicem Trophaeum Trajani?

Foto: Mădălina Ionescu

P. S. Spuneam că premianţii au lipsit. Dar Mălina Aniţoaei a fost alături de noi printr-o frumoasă scrisoare din care am citit un fragment, iar Oana Stoica-Mujea a fost reprezentată de scriitorul şi editorul Bogdan Hrib.
Mărturisesc că am un mare regret: aş fi vrut să-l văd pe Bogdan Hrib ducînd o găină vie cu Qashqai-ul lui :)

Asta a fost, ne vedem la ediţia viitoare!

Un comentariu:

  1. cu felicitari pentru ideea acestui concurs, pe linga cele adresate premiantilor!
    cum de mi-a scapat faza cu gaina vorbitoare??? 'tiii, asta da motivatie!
    tin pumnii pentru editia a ll-a.

    RăspundețiȘtergere